diumenge, 15 de novembre del 2009

" El mundo en pañales", vist el 10 de novembre de 2009



El canal plus, va presentar aquest documental amb el següent comentari:

"...El comportamiento del ser humano desde el momento del parto hasta los tres años de edad es analizado, en esta serie documental realizada por la productora británica Wall to Wall TV, a lo largo de seis capítulos emitidos por Canal +.

Con la colaboración de psicólogos y pedagogos, seis equipos especializados en la elaboración de programas de naturaleza ayudan al espectador a ver el mundo desde los ojos de un bebé.

Aspectos tan diversos como el desarrollo de los sentidos, la capacidad de aprender a caminar y cómo afrontan los recién nacidos las sensaciones que comienzan a experimentar son analizados a lo largo de "El mundo en pañales"..."
Teniu aquesta col.lecció de vídeos " El mundo en pañales " a la biblioteca. Per si només voleu recordar alguns dels moments més interessants, aquí teniu alguns enllaçós on podeu veure online fragments temàtics de la sèrie documental.
( veureu que cada capítol té uns segons de publicitat al principi..., paciència, és un preu petit per la comoditat de poder-ho veure a casa )

Jordi Bermúdez Martos

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada